استفاده از شیرآلات ارزان در اصفهان در صنعت خودرو سازی

هنگامی که این نوع آب از شیرآلات ارزان در اصفهان خارج می شود، به ما می گوید که اگر قریب الوقوع نباشد، احتمال وجود رسوب کربنات وجود دارد. نه فقط برای یک استخر، بلکه برای زیرساخت های تصفیه آب.

خود لوله‌ها می‌توانند بزرگ‌تر شوند و در نهایت جریان آب را به نقطه‌ای محدود کنند که اصلاح لازم باشد. دیدنش خیلی تعجب آور بود. اما مهم نیست که چه چیزی از شیر آب بیرون می آید، ما همیشه می توانیم سازگار شویم.

بیشتر آب لوله کشی که آزمایش می کنیم بر اساس شاخص اشباع Langelier (LSI) کم است. در برنامه Orenda، با یک شماره ISL قرمز رنگ در پایین ظاهر می شود. و منظور ما از «اکثر آب لوله کشی» تقریباً تمام آب لوله کشی کشور است. یعنی تا زمانی که آبی که اخیراً در منطقه خلیج کالیفرنیای شمالی آزمایش کردیم. او یک ISL بنفش داشت.

شیرآلات

مشتری ما در منطقه با Orenda ™ Starter مشکل داشت زیرا پودر کلسیم از محلول خارج می شد. شبیه گرد و غبار گچ بود، اما چیزی بود که ما آن را “برف” می نامیم، جایی که کلسیم بیش از حد نمی تواند حل شود زیرا LSI بسیار بالا است.

امروز فهمیدیم که آب لوله کشی دلیل آن بوده است، بنابراین روش شروع ما باید با این موقعیت منحصر به فرد سازگار می شد. به یاد داشته باشید، استارت ™ Orenda ما در مورد ISL است، نه سختی کلسیم. اما برای این نوع آب لوله کشی، به جای افزایش LSI در هنگام پر شدن، در واقع باید LSI را به مقدار سبز کاهش دهید . مشکل این است که در عرض چند روز، سختی کلسیم شما نیز باید افزایش یابد. پس چه می توان کرد؟

ما در مورد مقیاس کربنات و نحوه ایجاد آن در زمانی که ISL بالاتر از 0.30 است صحبت می کنیم. این پدیده به این دلیل رخ می دهد که آب با کربنات کلسیم (CaCO 3 ) فوق اشباع شده است و دیگر نمی توان آن را حفظ کرد. آب در تلاشی برای متعادل کردن خود، کربنات کلسیم را به شکل رسوب از محلول خارج می‌کند و این کار را ابتدا در آب گرمتر انجام می‌دهد. دمای آب دلیل تشکیل رسوب برای اولین بار در مولدهای کلر نمک و مبدل های حرارتی است . اما با شیمی آب فعال و تعادل LSI ، می‌توانیم از جرم‌گیری در استخر جلوگیری کنیم.