دختری با سنگ آهن قرمز توانست سرطانش را درمان کند

سنگ آهن قرمز قبل از اینکه صادر شود از یک گودال به بندر دیگر تحت یک سری فرآیندها قرار می گیرد. ابتدا، زمین شناسی منطقه را بررسی می کنیم تا بهترین چشم انداز سنگ آهن را برای عملیات معدنی خود پیدا کنیم.
پس از انتخاب مکان ایده آل، ماده معدنی حفاری و بهره برداری می شود. برای پردازش به سنگ شکن اولیه منتقل می شود. سنگ معدن خرد شده به صفحه نمایش طبقه بندی می شود و اندازه آن به مشخصات مختلفی مانند محصولات درشت و ریز تغییر می کند. هنگامی که سنگ آهن فرآوری شد، یک استکر توده ای را در انبارها جمع می کند.

هنگامی که برای حمل و نقل آماده می شود، یک بازیافت کننده سنگ معدن را از انبار جمع آوری کرده و به تاسیسات بارگیری قطار منتقل می کند. قطارها سنگ آهن را به بنادر حمل می کنند. سنگ آهن سپس بر روی کشتی ها در تاسیسات بندری ما بارگیری می شود و به مشتریان ما در سراسر جهان صادر می شود.

سنگ
آینده سنگ آهن چیست؟

ما امیدواریم که جهان تا زمانی که به فولاد نیاز دارد به سنگ آهن نیاز داشته باشد. چالش صنعت فولاد تولید این محصول حیاتی برای ایجاد رشد پایدار و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از خود فرآیند تولید است.

در سال 2020، حدود 280 میلیون تن سنگ آهن تولید کردیم. این برای ساخت فولاد برای بیش از 3300 پل بندر سیدنی کافی است. راه اندازی معدن 3.6 میلیارد دلاری سنگ آهن فلانک جنوبی در استرالیای غربی زودتر از موعد مقرر است و ما دستورالعمل تولید میان مدت خود را به بیش از 300 Mtpa بازنگری کرده ایم. ما در حال ارزیابی جایگزین های توسعه هستیم که ما را به سمت تولید 330 Mtpa می برد.

محققان دانشگاه آلبرتا مکانیسم تشکیل ذخایر اکسید آهن و آپاتیت را کشف کرده اند، کشفی که سرنخ های جدیدی را در اختیار زمین شناسان قرار می دهد که کجا به دنبال این ماده معدنی بگردند.

در مقاله ای که در مجله Nature Geoscience منتشر شده است، دانشمندان توضیح می دهند که این رسوبات از یک مایع ماگما مانند بسیار غیرمعمول تشکیل می شوند که توسط کربنات کلسیم و سولفات غالب است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.