تن ماهی شادباشی که می تواند استرس را از شما دور کند

تن ماهی شادباش همیشه گزینه خوبی برای گنجاندن در هر برنامه غذایی سالم هستند. علاوه بر این، می توانند جایگزینی خوشمزه و راحت برای همه کسانی باشند که خوردن ماهی برایشان مشکل است.

در مورد کالری، 100 گرم ماهی تن تازه تنها 120 کالری دارد، در حالی که تن ماهی کنسرو شده با روغن حدود 240 کالری دارد و آنی که با آب عرضه می شود، حدود 160 کالری دارد. بهترین گزینه کنسرو طبیعی است، توصیه این است که کنسرو ماهی تن را از برنامه غذایی خود حذف نکنید، اما در مصرف آن نیز زیاده روی نکنید.

برای مثال، قوطی‌های بونیتو یا ماهی تن در میان کودکان بیشتر از ماهی پخته شده استقبال می‌شوند. آیا به دلیل ظاهر است یا به این دلیل که همه چیز در یک ساندویچ طعم بهتری دارد؟ اما چرا مصرف کنسرو ماهی مهم است؟

تن

مصرف بین 3 تا 5 وعده ماهی در هفته توصیه می شود. ماهی دارای خواص تغذیه ای بی شماری است که برای سلامتی بسیار مفید است. دارای محتوای پروتئین بالا، اساسی برای یک رژیم غذایی سالم، و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 است. (در این مقاله وبلاگ توضیح می دهیم که امگا 3 چیست ).

اما چگونه می توانم 3 تا 5 تکه ماهی در هفته مصرف کنم؟ کنسرو ماهی بهترین گزینه است. نیازی به تهیه آن از قبل نیست، می توان آن را در هر وعده غذایی یا میان وعده ای گنجاند و مانند ماهی های پخته شده در فر، خواص تغذیه ای را دارد.

کنسرو ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین است که ویتامین هایی مانند B3 را نیز تامین می کند. این ویتامین به کاهش سطح کلسترول کمک می کند، گردش خون را تقویت می کند و دارای خواص ضد سرطانی است.

اینها و بسیاری دلایل دیگر، کنسرو ماهی را برای هر بازدید غیرمنتظره یا زنده کردن شام خود در زمانی که تمایلی به آشپزی نداریم ضروری می کند. هر بهانه ای برای خوردن ماهی خوب است و اگر کنسرو شده باشد بهتر است!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.