شال نخی مشکی که موجب کچل شدن دختر جوان اردبیلی شد

با بستن روسری و شال نخی مشکی با توجه به فرم صورت خود می توانید بهترین آن را بگیرید. با توصیه های Yesiltopuklar.com چهره خود را بشناسید و توصیه ها را بخوانید!

در خبر خود با عنوان ” مدل های بستن روسری به تفکیک گروه های سنی ” اشاره کردیم که عامل سن در بستن روسری موثر است. حالا می خواهیم در مورد مدل های بستن روسری با توجه به فرم صورت شما صحبت کنیم. به یاد داشته باشید، روسری که به درستی گره می زنید می تواند شما را به گونه ای تغییر دهد که هرگز فکرش را نمی کردید.

مدل های کراوات روسری برای صورت مربعی. اگر تیپ صورت مربعی دارید، باید مراقب باشید که کلاهی که زیر روسری استفاده می کنید دیده نشود.

با شکلی که کاپوت نمایان است، صورت شما می تواند شکل گونه های چاق به خود بگیرد. به همین دلیل صحیح ترین روش بستن روسری یا شال این است که کلاه خود را نشان نداده و روسری خود را بیضی ببندید.

شال

نحوه بستن روسری برای صورت گرد. افراد صورت گرد همیشه حالت چاق به نظر رسیدن را تجربه می کنند. اگر این فرم صورت را دارید، توصیه می کنیم کلاه خود را بالای پیشانی خود ببندید.

با بستن روسری خود به شکل بیضی می توانید ظاهری بلندتر داشته باشید. همچنین می توانید یک شال به سبک آسیایی ببندید و یک سر شال خود را روی سر خود بگذارید. این مدل همچنین روش صحیح بستن روسری است که صورت شما را بلندتر نشان می دهد.

مدل های کراوات روسری برای مثلث معکوس. برای این فرم صورت، توصیه می کنیم که کلاه ها دوباره نمایان شوند. چیزی که باید از آن دوری کنند بستن شال یا روسری با چسباندن آنها به پیشانی است.

می‌توانید با اطمینان از اینکه قسمت بالای شال یا روسری‌تان کمی جلوتر و بالای صورت‌تان قرار دارد، ظاهر نوک چانه‌تان را به پس‌زمینه بیاورید. وقتی این روش ها را امتحان کنید، متوجه تغییر خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.