زنی با زیره سبز کارخانه عروسش را به قتل رسانید

در هر صورت، برای بهره مندی کامل از مزایای زیره سبز کارخانه، ایده آل این است که روغن به دست آمده از پرس سرد را مصرف کنید. این فرآیند تمام خواص را تضمین می کند .
به دلیل طعم تلخ آن، بسیاری از افراد از مصرف منظم آن خودداری می کنند، اما اگر به شکل مروارید مصرف شود، این مشکل حل می شود.

رژیم غذایی ما باید بر اساس محصولاتی باشد که نمی توانند مخاط روده را به خطر بیندازند و آنها را احیا کند و آنهایی که دارای خواص ضد التهابی هستند.

دانه سیاهدانه در دوزهای توصیه شده یک داروی بی خطر است. در واقع از قدیم الایام به دانه مبارک معروف بوده است و می گویند برای همه چیز مفید است، «جز مرگ».

زیره

با این حال، در مواردی که روغن زیره مستقیماً روی پوست مالیده شده است، مشکلات درماتیت گزارش شده است . اما یک عارضه جانبی بعید در نظر گرفته می شود. زنان باردار باید از خوردن دانه زیره خودداری کنند، زیرا می تواند باعث ایجاد انقباضات رحمی شود.

به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، بهتر است قبل از مصرف سیاهدانه با یک متخصص بهداشت مشورت کنید ، به خصوص اگر دارو مصرف می کنید یا مشکل سلامتی دارید. دانه زیره را می‌توان در هر گیاه‌پزشکی یا فروشگاهی با بخش گیاهی خریداری کرد.

زیره نیز به صورت کپسول، به عنوان روغن برای استفاده موضعی، و به عنوان روغن دانه سرد فشرده برای مصرف خوراکی (معمولاً در شیشه های مروارید) موجود است.

در Valentia Biologics ما این آخرین ارائه را توصیه می کنیم زیرا خواص مفید زیره را به حداکثر می رساند و از طعم تلخی که برای برخی افراد بسیار ناخوشایند است جلوگیری می کند.***

داشتن هضم سنگین یکی از رایج ترین موقعیت های روتین ما به دلیل استرس و تغذیه نامناسب است. زیره می تواند این مشکل را کاهش دهد و همچنین کاربردهای سلامتی بسیاری دارد. آیا می خواهید آنها را ملاقات کنید؟ این مقاله را از دست ندهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.