پسری با ظروف آرکوپال گل دار دل نامزدش را به دست آورد

ظرف نشکن آرکوپال گل دار مانند کورل، سازگار با محیط زیست است. این محصول از فیبر طبیعی کاه گندم ساخته شده است و 100 درصد بدون BPA، غیر سمی و ست ظروف غذاخوری بی بو است.
ظروف غذاخوری نشکن Acroyan زندگی تمیزتر و سالم تری را برای شما و خانواده تان تضمین می کند.
برخلاف سایر ظروف غذاخوری مانند ظروف چینی سرامیکی یا شیشه های معمولی، ظروف غذاخوری آکرویان قابل استفاده مجدد هستند و در صورت افتادن یا برخورد تصادفی به زمین، شکسته نمی شوند.
ماشین ظرفشویی و مایکروویو هر دو برای ظرف نشکن آکرویان بی خطر هستند. آنها یک مجموعه ظروف غذاخوری سبک وزن با مقاومت حرارتی خوب هستند که می توانند با خیال راحت در مایکروویو (248 درجه فارنهایت (120 درجه سانتیگراد) به مدت 5 دقیقه و ماشین ظرفشویی به مدت 2 ساعت استفاده شوند.

آرکوپال
آنها برای هر مناسبتی ایده آل هستند و نه تنها در خانه و آشپزخانه، بلکه در RV یا کمپینگ ، پیک نیک، BBQing، کمپینگ، محل کار، مدرسه و انواع فعالیت های دیگر نیز مفید خواهند بود.
این غذای نشکن برای سرو پاستا، ساندویچ، نان و کره، دسر، سوپ، برنج، سالاد، پیش غذا و … بسیار مناسب است . ست ظروف شام نه تنها غذا، میز و آشپزخانه شما را زیبا می کند، بلکه اشتهای خانواده شما را نیز به ارمغان می آورد.
در نهایت، استفاده و نگهداری از آنها ساده است و هر دو قوی و سبک هستند. سطوح داخلی برای سهولت در تمیز کردن صیقل داده شده است. آنها قابل انباشته هستند، که به شما امکان می دهد در فضای کابینت آشپزخانه و قفسه دیسک خود صرفه جویی کنید و در عین حال از خطر واژگونی جلوگیری کنید.
آیا آرکوپال کیفیت خوبی دارد؟
بله، تمام محصولات لومینارک از کیفیت بالایی برخوردار هستند زیرا از شیشه ساخته شده اند، یک منبع طبیعی زمین غیر متخلخل که کاملاً ایمن، بدون سرب و بهداشتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.