استفاده از شیشه دودی فابریک سمند در فضای سبز کاخ سفید

شیشه دودی فابریک سمند به از بین بردن عدم تعادل دما در داخل ماشین یا ساختمان شما کمک می کند. آن مناطق سرد یا گرم ناراحت کننده از مناطق سایه دار یا در معرض آفتاب می تواند چیزی از گذشته باشد.

شیشه مات مناسب به به حداقل رساندن نوسانات دما کمک می کند و اتاق شما را برای گذراندن وقت لذت بخش می کند. همچنین متوجه خواهید شد که با کاهش قبوض آب و برق و هزینه های انرژی، شیشه مات هزینه خود را پرداخت می کند.

شیشه مات می تواند تا 82٪ انرژی خورشیدی را در مقابل شیشه تصفیه نشده رد کند. با کنترل کلی گرمای ناخواسته داخلی از خورشید، شیشه مات به ایجاد فضای داخلی راحت تر و کاهش هزینه های خنک کننده کمک می کند.

شیشه

پنجره ها قلب خانه یا ساختمان شما هستند. امروزه معماری مدرن به گونه ای تکامل یافته است که میل طبیعی ما به نور طبیعی بیشتر را در بر می گیرد. با این حال، افزایش نور طبیعی یک جنبه منفی دارد افزایش گرمای خورشیدی که از پنجره های شما می آید.

در حالی که ساختمان از نظر بصری جذاب است، اکنون برای قرار گرفتن در ساختمان ناراحت کننده است. استفاده از شیشه مات نه تنها نور طبیعی و مناظر شفاف کریستالی را که به آن عادت کرده اید حفظ می کند، بلکه میزان گرمای خورشیدی که از پنجره ها می آید را نیز کاهش می دهد. چه در خانه یا محل کار شما نصب شود، شیشه مات تجربه شما را در داخل هر ساختمان بهبود می بخشد.

بدن ما برای تولید و استفاده از برخی ویتامین ها و مواد معدنی به نور خورشید نیاز دارد. در عین حال، مقدار زیادی از این منبع حیاتی می تواند به چشم و پوست ما آسیب برساند. ما به خورشید نیاز داریم تا جو ما را گرم کند تا بتوان زندگی را حفظ کرد، اما گرمای بیش از حد ناراحت کننده است.