استفاده از نوره کیلویی در صنعت ماشین سازی در قرن بیستم

شکرک زدن شیرین و پودر نوره کیلویی جایگزین بهتری برای اپلاسیون با درد کمتر است.

Body Sugaring شبیه اپیلاسیون است. خمیر گرمی که از شکر و اسید سیتریک ساخته شده است استفاده می شود و پس از خنک شدن، خارج می شود.

بر خلاف اپیلاسیون، موها در جهت رشد مو کشیده می شوند که کمی راحت تر است.

بادی شوگرینگ را می توان برای از بین بردن موهای زائد در هر ناحیه ای از بدن – چه در خانه و چه در سالن زیبایی استفاده کرد. هزینه ها بر این اساس متفاوت است. اما موها فقط بعد از حدود دو هفته، با درمان های منظم تا پنج هفته بعد، دوباره رشد می کنند.

رفع موهای زائد با ماندگاری طولانی که راحت تر از اپیلاسیون است. هزینه های بالاتر به دلیل درمان سالن، که در ابتدا به طور منظم مورد نیاز است.

پودر

اگر می خواهید موهای تیره بدن را حذف کنید، بدون توجه به جایی، لیزر درمانی یک گزینه قابل اعتماد اما پرهزینه است. به فولیکول های مو آسیب می رساند، اما برای موهای روشن بی ضرر است و بنابراین موثر نیست.

در دراز مدت رشد مو کند می شود. گزینه گرانی که ممکن است پوست را تحریک کند.

اپیلاسیون یکی از روش های شناخته شده تر از بین بردن موهای زائد است، اما اگر می خواهید موهای زائد را با استفاده از موم بردارید، باید بتوانید درد را تحمل کنید. برای اپیلاسیون، معمولاً یک موم مایع روی پوست شما اعمال می شود. به محض تنظیم، با یک حرکت کشیده می شود. درمان در سالن زیبایی راحت تر، اما گران تر است. معمولاً موها پس از دو تا سه هفته دوباره رشد می کنند.

به طور کلی تمام نواحی بدن را می توان اپیلاسیون کرد. اما ناحیه بیکینی قطعا آستانه درد شما را آزمایش خواهد کرد. به لطف انتخاب بزرگ موم سرد و گرم، درمان در خانه نسبتا آسان است. اینکه آیا درد ارزشش را دارد یا خیر، یک موضوع است.

پوستی صاف و رضایت بخش برای دو تا سه هفته.

دردناک و در صورت انتخاب گزینه راحت تر سالن، نسبتاً پرهزینه است.