انتخاب بهترین بخاری برقی کنار سالنی با سوخت ضدیخ

بخاری های فضایی وسایل گرمایشی کوچک و قابل حملی هستند که عموماً در مواقعی که سیستم گرمایش اصلی در ساختمان ناکافی است استفاده می شود.

به طور کلی، اگر تنها یک اتاق نیاز به گرمایش دارد، می توان از کم مصرف ترین بخاری برقی نانو استفاده کرد، بخاری های فضایی دارای طرح های مختلفی هستند و می توانند با برق، پروپان، گاز طبیعی یا نفت سفید کار کنند.

بخاری های فضایی با استفاده از گرمایش همرفت یا تابشی کار می کنند، بخاری های تابشی تشعشعات مادون قرمز را به داخل اتاق ساطع می کنند که مستقیماً اجسام و افرادی را که به آنها نزدیک هستند گرم می کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره مقدار ضد یخ ال 90 می توانید با این مقاله همراه باشید.

اگر فقط یک اتاق را برای چند ساعت گرم کنند و همه در دید بخاری باشند، این بخاری ها انتخاب بهتری هستند، علاوه بر این، این نوع بخاری می تواند کارآمدتر باشد زیرا مستقیماً ساکنین را گرم می کند تا کل اتاق (که ممکن است غیر ضروری باشد).

اگرچه بخاری های برقی کنار سالنی پلاگین رایج هستند، اما گزینه های قابل حمل دیگری نیز وجود دارند که می توانند یک اتاق یک نفره را به همان روش گرم کنند.

برخی از اینها شامل شومینه های کوچک برقی قابل حمل یا واحدهای گرمایش پایه تخته ای هستند که معمولاً علاوه بر کوره یا دیگ خانه نیز استفاده می شوند.

به طور کلی، گرمایش تکمیلی با استفاده از مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 در یک خانه امری عادی است، زیرا طبیعی است که برخی از اتاق ها بیشتر از بقیه استفاده کنند یا سردتر باشند، در سال 2007، تخمین زده شد که 42 درصد از خانوارهای کانادایی از نوعی گرمایش ثانویه استفاده می‌کنند.

  • منابع:
    1. Heater
  • تبلیغات: 
    1. شخصی که توانست یک شبه پولدار شود!!!!
    2. راز مدیریت افراد باهوش در زندگی روزمره
    3. روشهایی که با آن می توانید زندگی مرفه داشته باشید!
    4. دزدیدن ماشین یک فوتبالیست معروف!