توزیع رایگان چیپس میوه در بین دانش آموزان اروپایی

در این مقاله، ما تأثیر کمپین میوه مدرسه اروپایی را بررسی کرده‌ایم که توزیع میوه و سبزیجات رایگان بین کودکان مدرسه‌ای را با آموزش آنها در مورد محتوا ترکیب می‌کند.

چیپس میوه خشک در مقایسه با گروه کنترل، خرید مواد غذایی آشغال در این فروشگاه ها پس از درمان به میزان 6.32 درصد کاهش یافته است، یک اثر قابل توجه و از نظر آماری معنی دار.

در مقابل، ما هیچ تغییر آماری معنی‌داری نسبت به گروه کنترل در خرید تنقلات در فروشگاه‌های تخفیف‌دار مشاهده نکردیم.

از آنجایی که این کمپین چیپس میوه بر قیمت تنقلات در سوپرمارکت‌های درمان‌شده تأثیری نداشته است، نتیجه می‌گیریم که تأثیر تخمینی بر فروش تنقلات ناشی از تفاوت در رفتار قیمتی نیست.

ما یافته‌های خود را در پرتو ادبیات نسبتاً وسیعی تفسیر می‌کنیم که رابطه مثبت بین سطوح بالاتر تحصیلات و سلامت بهتر را مستند کرده است (برای یک نظرسنجی و برونلو و همکاران، برای مشارکت اخیر که چندین مورد را پوشش می‌دهد، مراجعه کنید.

همانطور که چیپس میوه استوایی توسط کاتلر و لراس-مونی پیشنهاد شده است، افراد با تحصیلات بهتر مستعد پیروی از رفتارهای سالم هستند و از پیامدهای سلامتی عادات بد غذایی بهتر آگاه هستند.

در نتیجه، آنها نسبت به برنامه هایی که این اطلاعات را تقویت می کنند، حساس تر هستند.

از سوی دیگر، افراد با پیشینه اجتماعی اقتصادی ضعیف بیشتر تحت تأثیر مشکلات خودکنترلی و تناقضات زمانی قرار می‌گیرند، که آنها را از ترجمه رفتارهای بهداشتی خوب اطلاعات دریافتی از طریق برنامه بازمی‌دارد.

از آنجایی که مصرف‌کنندگانی که در سوپرمارکت‌های معمولی خرید می‌کنند، نسبت به مصرف‌کنندگانی که در فروشگاه‌های تخفیف‌دار خرید می‌کنند، درآمد بالاتر و تحصیلات بهتری دارند، همانطور که به طور غیرمستقیم با کشش قیمتی بالاتر تقاضا که مشخصه گروه دوم فروشگاه‌ها است، مستند شده است، نتایج ما نشان می‌دهد که کمپین میوه مدرسه اروپایی اجرا شده در شهر رم مصرف غذاهای ناسالم را در زیر گروهی از جمعیتی که کمتر در معرض مشکلات اضافه وزن و چاقی قرار دارند، محدود کرده است، اما بر روی گروه فرعی بیشتر در معرض خطر موثر نبوده است.

انتظار می‌رود  چیپس میوه نارنگی این سیاست‌ها بر رفتار تأثیر بگذارند، زیرا آگاهی و دانش در مورد پیامدهای سلامتی عادات غذایی را افزایش می‌دهند.

  • منابع:
    1. More apples fewer chips? The effect of school fruit schemes on the consumption of junk food
  • تبلیغات: 
    1. قاتل بین المللی بعد از مصرف نبات زعفرانی از پا افتاد و دستگیر شد
    2. با استفاده از پوشاک می توانید قرمه سبزی درست کنید
    3. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی
    4. معتبرترین سایت خرید پکیج امیر شریفی با کمترین قیمت