خرید گردو در بازار مراغه موجب قتل خانوادگی شد

گردو در بازار مراغه را می توان به صورت طبیعی، به تنهایی یا همراه با سایر محصولات مانند ماست مصرف کرد و یا می توان از آن به عنوان یک ماده در تهیه غذاهای مختلف مانند سالاد، سس، نان، پودینگ، کیک، پنکیک و یا برای تهیه گرانولا به همراه سایر مغزها استفاده کرد. .

اگرچه گردو بسیار کالری است و در هر 100 گرم 654 کالری دارد، اما نشان داده شده است که می تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا کالری کمتری نسبت به آنچه که در بدن دارد جذب می شود و احساس سیری را افزایش می دهد و مصرف غذا را کاهش می دهد. با این حال، مصرف این میوه باید با اعتدال همراه با یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشد.

برای بهره مندی از فواید آجیل می توانید روزانه یک وعده (28 گرم) که معادل 10 تا 12 نصف گردو است مصرف کنید. این مقادیر ممکن است با توجه به سن، جنس، وضعیت سلامتی و تحمل متفاوت باشد، بنابراین توصیه می شود با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

گردو
آجیل ها در سراسر جهان به خاطر طعم لذیذ و فواید فوق العاده خود شناخته شده اند، زیرا آنها غذاهای همه کاره ای هستند که می توانند به روش های مختلف مصرف شوند و ویتامین ها و مواد معدنی را تامین کنند. یکی از مواردی که بیشتر به چشم می آید گردو است.

از این نظر، آجیل غذاهای بسیار مفیدی برای کسانی است که خواهان زندگی سالم و پر انرژی هستند. آنها سیستم عصبی را کنترل می کنند، خاصیت ضد انعقادی دارند و از نظر زیبایی شناسی عالی برای پوست هستند.

به دلایل بالا، در این مقاله خواص و فواید گردو را به تفصیل توضیح خواهیم داد تا آن را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید و بتوانید از تمام مواد مغذی آن بهره مند شوید.

گردو میوه ای خشک با پوسته قهوه ای سفت و روستایی است که شکلی گرد و بیضی شکل دارد. عطر و طعم لذیذی دارد. همچنین سرشار از ویتامین و امگا 3 است. از طرفی دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب مانند آلفا لینولنیک اسید است که برای تهیه روغن و کره ایده آل است.

برای برجسته کردن: گفته می شود که منشاء گردو از پارسی باستان است و بعدها کشت آن به کشورهای آسیایی مانند چین و ژاپن گسترش یافت.