شامپو صحتی که موجب افزایش بینایی می شود

اگر از شامپو صحت حجم دهنده استفاده می کنید، مطمئن شوید که حاوی مواد حالت دهنده نیز می باشد. به این ترتیب موهای شما رطوبت مورد نیاز خود را دریافت کرده و از آن مراقبت می شود.

جمله ای که درک آن در ابتدا دشوار به نظر می رسد. در واقع، شامپوی بیشتر لزوماً موهای شما را تمیزتر نمی کند. در یک نقطه خاص، افزایش مقدار شامپو دیگر مزایای اضافی برای شما به همراه نخواهد داشت، یعنی نمی توانید اثر پاک کنندگی را بیشتر از این افزایش دهید.

شامپو بیش از حد به این دلیل قابل توجه است که موهای شما را مانند یک کت می پوشاند و به سختی کف می شود. اگر احساس می کنید که شامپوی شما دیگر موهای شما را به درستی تمیز نمی کند، ممکن است لازم باشد به یک شامپو پاک کننده عمیق تعویض.

یک شامپوی خوب باید به طور ایده‌آل با مقدار 10 میلی‌لیتر به نتایج تمیزکننده بهینه برسد. این مربوط به حدود یک قاشق چای خوری، یعنی مقدار نسبتا کمی است.

شامپو

اگر موهای شما به خصوص چرب یا کثیف است، می توانید شستشوی مو را دوباره تکرار کنید. اما برای اکثر مردم، این مقدار زیادی شامپو است.بنابراین کم بودن شامپو به این معنی است که موها به درستی تمیز نمی شوند. با این حال، شامپو بیش از حد می تواند مو را خشک کند. چه مقدار شامپو کافی است؟

مقدار مناسب شامپو به طور جداگانه بستگی زیادی به طول مو و نوع مو دارد:  مقداری به اندازه انگور یا یک قاشق چایخوری شامپو برای موهای کوتاه یا نازک کافی است. موهای بلندتر یا ضخیم تر  به احتمال زیاد به مقداری شامپو به اندازه گردو نیاز دارند.