صابون لرویا شیر به عنوان صابون برتر سال 2023 انتخاب شد

هر روز فعالیت های مشترک ما را با این ماده شیمیایی در تماس قرار می دهد و فقط باید بدانیم که از آن برای تمیز کردن استفاده می شود، معمولا بوی مطبوعی دارد و اشکال آن می تواند متنوع باشد. با این حال، ما اطلاعات کمی در مورد ترکیب شیمیایی آن داریم.

این مقاله به این موضوع اشاره می کند که چگونه در طول تاریخ، نقش صابون لرویا شیر در توسعه فناوری های جدید برگرفته از نیازهای جهانی جامعه مهم بوده است. تاثیر تقاضا برای این محصول در روش های به کار رفته در ساخت آن مشاهده می شود.

شیمی پشت این محصول به چندین ناشناخته پاسخ می دهد: صابون چگونه کار می کند؟ چرا حباب می زند؟ چرا تمیز کردن؟ از کجا آمده است؟ چرا ارائه متفاوت آنها؟ آیا صابون و مواد شوینده یکی هستند؟

صابون همه چیز با چربی های حیوانی یا روغن های گیاهی شروع می شود که به صابون تبدیل می شوند. این جادو نیست: این شیمی نامیده می شود و شامل یک واکنش بسیار ساده به نام صابون سازی است (WADE، 2004).

یک صابون حاوی نمک های سدیم یا پتاسیم اسیدهای چرب است که محصول مخلوط یک بدن چرب (تری گلیسیرید با یک قلیایی است که می تواند سدیم یا هیدروکسید پتاسیم باشد). چرا استفاده از شوینده صورت بهتر از شستشوی بدن است؟

پاک کننده های صورت، پوست شما را خشک نمی کنند و زمانی که پاک کننده خاصی را برای نوع پوست خود انتخاب می کنید، از مزایای ترکیبات ویژه آن بهره مند می شوید. به عنوان مثال، اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید، می توانید از – Pond’s Acne Solution استفاده کنید و از مزایای اسید سالیسیلیک و ماده فعال ما Thymo – T.- استفاده کنید.

استفاده از یک پاک کننده خاص برای نوع پوست شما فواید ترکیبات ویژه ای را که در آن وجود دارد را فراهم می کند. در مورد راه حل هایی که می تواند به شما در مبارزه با پوست چرب کمک کند بیشتر بخوانید و همه چیز را در مورد فرآیندهای طبیعی نوسازی پوست بیاموزید .