فردی با خرید بشقاب یکبار مصرف غذا سرمایه اش دو برابر شد

بشقاب یکبار مصرف غذا حتی می توانند برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی و تجهیزات پزشکی نجات دهنده در برابر باکتری ها مقاوم باشند.

عناصر جدول تناوبی مانند کربن، هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن و گوگرد، بلوک های سازنده انواع پلاستیک هستند که برای ساخت بسیاری از محصولاتی که ما هر روز استفاده می کنیم، استفاده می شوند.

برخی از پلاستیک ها برای استفاده در در ساخت بشقاب یکبار مصرف غذا شفاف و بادوام هستند. سایر پلاستیک ها قوی و سبک هستند و به ما امکان می دهند محصولات بیشتری را با بسته بندی کمتر ارسال کنیم.

یکبار مصرف

برای درک بسیاری از روش های مفید پلاستیک، لازم نیست دانشمند باشید. پلاستیک ها در بسیاری از انواع بسته بندی و ظروف مواد غذایی و بشقاب یکبار مصرف غذا به دلایل مختلفی استفاده می شوند آنها به محافظت از مواد غذایی در برابر آسیب کمک می کنند ایمنی غذا را تامین می کنند و تازگی غذا را افزایش می دهند.

انواع پلاستیک های مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی چیست؟ ممکن است شماره 1 تا 7 را در پایین یا کنار یک ظرف بسته بندی پلاستیکی دیده باشید.

این شماره “کد شناسایی بشقاب یکبار مصرف غذا است که به عنوان “شماره بازیافت” نیز شناخته می شود. این شماره همچنین می تواند راهنمایی برای مصرف کنندگانی باشد که می خواهند ظروف پلاستیکی را بازیافت کنند.

بسیاری از انواع اصلی رزین های پلاستیکی مورد استفاده در بسته بندی (شماره 1 تا 7) قابل بازیافت هستند. اغلب، برنامه‌های بازیافت اجتماعی، بطری‌های پلاستیکی ساخته شده از PET (#1) و HDPE (#2) را جمع‌آوری می‌کنند اما بسیاری از جوامع برنامه‌های خود را برای جمع‌آوری انواع پلاستیک‌های اضافی گسترش می‌دهند.

اگرچه اکثر جوامع به ساکنان دستور می‌دهند که با شکل یک آیتم (مانند بطری‌ها، ظروف، درپوش‌ها، درب‌ها) بازیافت کنند، اما برخی از جوامع به کد شناسایی رزین نیز اشاره می‌کنند.

اگر در مورد پلاستیک‌هایی که در جامعه شما بازیافت می‌شوند سؤالی دارید، به مطالعه 2015-2016 درباره دسترسی به بازیافت مراجعه کنید و با مرکز بازیافت یا زباله جامد محلی خود مشورت کنید. جستجوی آنلاین آسان است.

چگونه بفهمیم پلاستیک استفاده شده در بسته بندی مواد غذایی ایمن و سمی نیست؟ سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ایمنی تمام پلاستیک‌هایی را که در حال حاضر در بسته‌بندی مواد غذایی و مواد در تماس با مواد غذایی استفاده می‌شوند، تنظیم می‌کند.