لباس ضد اسید دو تکه ای که موجب مرگ پسر جوان شد

انعطاف پذیری لباس ضد اسید دو تکه بسیار مهم است، زیرا ما درک می کنیم که شخصی که آن را می پوشد در فعالیت کاری خود وظایف و فعالیت هایی را انجام می دهد که نیاز به انعطاف و راحتی کافی دارد، به همین دلیل در این بخش لباس های کار را گروه بندی کرده ایم. با کیفیت بالاتر، از بهترین تولید کنندگان مانند Velilla.

لباس کار مورد نظر خود را پیدا کنید، انواع مدل‌ها و رنگ‌های موجود: لباس کار، لباس کار مقاوم، شن‌پوش و موارد دیگر…

روپوش کار برای تجهیز کارگر در محل کار به لباس با توجه به کاری که باید انجام شود استفاده می شود، روپوش ها از مواد مقاوم ساخته شده اند تا حداکثر دوام را تضمین کنند. روپوش‌ها از پنبه یا پلی استر ساخته شده‌اند، دارای بسته‌بندی مرکزی با زیپ دوتایی، کمر الاستیک و سرآستین‌های آجدار هستند.

لباس

تمام لباس های کار چند جیب هستند و دارای 1 جیب وصله روی سینه، با زیپ

2 جیب وصله پایین
1 جیب پچ پشت
1 جیب ابزار در پای راست.

لباس های مقاوم در برابر اسید فقط در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار نمی گیرند. باید در تمام کارهایی که با مایعات و سایر محصولات خورنده کار می کنند استفاده شود تا از خطر ریزش یا پاشش برای کارگر جلوگیری شود.

به طور مداوم یا پراکنده. ما در Confecciones Este لباس کار ضد اسید می سازیم که مطابق با تمام مقررات قانون باشد. در وبلاگ ما همه چیزهایی را که باید در مورد لباس های ضد اسید و سایر محافظت های شیمیایی بدانید به شما می گوییم .

از برچسب تمیز کردن با حفظ خواص ضد اسید لباس کار پیروی کنید. یکی از نکات مهمی که باید در مورد لباس های کار مقاوم در برابر اسید بدانید این است که چگونه آنها را تمیز کنید. برچسب ها و نمادهای روی برچسب نشان دهنده بایدها و نبایدهای تمیز کردن و نگهداری است.

این برای لباس کار برای حفظ خواص ضد اسیدی و سطح حفاظت مناسب برای ایمنی پوشنده ضروری است. به همین دلیل، رفتار مناسب با لباس در هنگام تمیز کردن به همان اندازه مهم است که یک انتخاب خوب برای خرید انجام دهید.