مداد رنگی پلی کروم اکلیلی شب تاب

در زمان های قدیم مداد رنگی ها توسط موم ساخته می شد اما با گذر زمان و پیشرفت علم و فناری، یوهان سباستین استدلر مداد رنگی هایی بر پایه ی روغن اختراع کرد تا تداوم و درخشندگی بیشتری داشته باشد و بر روی تمام سطوح قابل استفاده باشد و امروزه میل بی انتهای بشر خواستار مداد های رنگی ای است که تمام خواسته های او را در نقاشی براورده کند که در ادامه به این موضوع می پردازیم .

مداد رنگی پلی کروم یا پلی کروموس از مداد های پر طرفدار امروزه است ؛ پلی کروم به منای رنگ های زیاد است ؛ شرکت تولید کننده ی مداد رنگی پلی کروم در ابتدا جعبه ای شامل 60رنگ تولید کرد و امروزه با تنوع بخشیدن به مداد های رنگی ،آنها را به 120 رنگ متنوع رساند . از این مداد ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، مورد استفاده ی بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است . این مداد ها نوک بسیار مقاوم در برابر نور و ضربه دارند ( به دلیل استفاده از پوشش sv در مغز مداد ) و از مداد های ضد آب محسوب می شوند رنگ این مداد ها بسیار زنده و قابلیت ترکیب شدن آنها با سایر رنگ ها بسیار زیاد است .

مداد های رنگی پلی کروم اکلیلی ثبات رنگی بالایی دارند و درخشندگی بالای آن جلب توجه فراوانی می کند و اگر از رزین بر روی کار استفاده شود تداوم رنگ و جذابیت آن را دو چندان می کند و حل شدن اکلیل در رزین یک باور غلط است .

یکی از دلایلی که پیشنهاد می شود از مداد رنگی پلی کروم استفاده شود ، رنگدانه های غلیظ و روغنی آن می باشد ( برپایه ی روعن است نه موم ) و بر روی هر سطحی می توان از آن استفاده کرد و به راحتی می توان در نقاشی سایه و محو شدگی ایجاد کرد .

مداد رنگی پلی کروم که حاوی رنگ های اکلیلی هستند طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به مداد رنگی پلی کروم با رنگ های معمولی دارند .

مداد رنگی پلی کروم اکلیلی شب تاب

فروش مداد رنگی

فروش مداد رنگی مداد رنگی یک نوع از انواع مداد است که ردپای رنگی بر روی کاغذ یا محیط کار برجای می گذارد . مغز مداد های رنگی از رنگدانه و کائولین و نوعی موم تهیه شده است و تقریبا نرم است و درجه بندی از نظر سختی ندارد .

در مورد منشا تولید مداد رنگی اطلاعات کافی در دسترس نیست و احتمال می رود که پس از شناخته شدن ماهیت هنری آن ، جزء محصولات وارداتی باشد اما امروزه تولید این محصول توسط شرکت های مختلفی انجام شده و برند های گوناگونی در بازار وجود دارد که قیمت و کیفیت های متفاوتی را ارائه می دهند البته ناگفته نماند که تعداد مداد رنگی موجود در هر بسته بر روی قیمت آن تاثیر گذار است .

مداد رنگی ها با توجه به کاربردی که دارند ، در انواع مختلفی تولید می شوند ؛ مداد رنگی های حرفه ای غلظت رنگی بالاتر و با کیفیت بیشتر و قیمت بالاتر به بازار عرضه می شوند اما مداد رنگی های مورد استفاده ی دانش آموزان ، به راحتی با پاک کن پاک می شود و کیفیت متوسطی دارند .

در فروش مداد رنگی به عنوان فروشنده و یا خرید آن به عنوان مشتری و خریدار؛ باید هر دو طرف اطلاعات کافی در مورد مداد رنگی و انواع آن داشته باشند که در ادامه به اطلاعات مورد نیاز اشاره می کنیم .

اینکه مداد روغنی خریداری شود و یا مومی ، بستگی به میزان حرفه ی شما در نقاشی دارد؛ در نوع مومی ترکیب شدن رنگ ها بسیار آسان تر است و به موجب انکه مغز نرمی دارد ،ان را شکننده تر می کند و پاک کردن آن رد پای کمتری برجای میگذارد اما نوع روغنی آن مغز محکم تری دارد و ترکیب رنگ مشکل است اما ماندگاری بالاتری دارد .

برخی از مداد ها حافظ محیط زیست هستند و از کاغذ های باطله تهیه شده اند و فروشنده موظف است که این فرهنگ را تداوم سازی کند.

برند های معروفی وجود دارند که کیفیت و ماندگاری رنگ مداد را تضمین می کنند و فروشنده باید از تمامی برند جهت مشاوره به خریدار اطلاع کافی داشته باشد.

مداد رنگی وسیله ای است که مدت نسبتا طولانی ای می توان از آن استفاده کرد پس بهتر است هنگام خرید این محصول، کیفیت را به قیمت ترجیح دهید تا با یک بار هزینه کردن برای چند ماه از نقاشی های خود لذت ببرید و مجبور به فشار دادن مداد و اسیب رساندن به دست خود نباشید . توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما مداد را در دست گرفته و از راحتی آن اطمینان حاصل کنید .

سایت های معتبر زیادی وجود دارند که با ارائه ی انواع قیمت و برند و بدون واسطه مداد رنگی هایی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب تر در اختیار مشتری قرار می دهند ؛ در خرید از فروشگاه های اینترنتی تنوع بالای محصولات قدرت انتخاب بیشتری به شما می دهد و همچنین از تخفیف های ویژه می توان استفاده کرد و در صورت داشتن کد تخفیف با قیمت فوق العاده مناسب تری میتوان صاحب بهترین مارک مداد رنگی شد ؛ از طرفی خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعته و همیچنین امکان باز گرداندن کالا از مزایای خرید اینترنتی به شمار می آید .

همانطور که گفته شد مداد رنگی پلی کروم ، زیباترین جلوه ی نقاشی را نشان می دهد . مغز این مداد ها درون چوب درخت سرو کالیفرنیا قرار گرفته است و مداد هایی که روی بدنه ی آنها نماد XXX وجود دارند به معنای کیفیت خارق العاده ی این محصول می باشد و رنگ آن تا 100 سال بدون هیچ تغییری باقی می ماند سپس نماد XX بیانگرد کیفیت خوب مداد رنگی و به ترتیب نماد X کیفیت قابل قبول محصول را بیان می کند.

مداد های رنگی پلی کروم به صورت باکس چند رنگی و تک رنگ به فروش می رسد .

یک تقسیم بندی تجربی سه گانه بر اساس مهارت فرد نقاش وجود دارد که می تواند کمک شایانی در خرید مداد رنگی مورد نیاز وی کند ( هم پوشانی زیادی بین دسته ها وجود دارد ).

1.مداد رنگی حرفه ای :

1)غلظت و خلوص رنگ دانه ها 2)مقاومت بالا 3)ترکیب پذیری رنگ

2. مداد رنگی نیمه حرفه ای

مداد رنگی های کلاسیک

3. مداد رنگی دانش آموزی:

مداد رنگی های کلاسیک و مداد رنگی های مخصوص کودکان