پودر لباسشویی کودکی که به عنوان کود شیمیایی برای درخت مرکبات استفاده شد

با یک نوزاد، نه تنها چالش‌ها، نگرانی‌ها، ترس‌ها و پرسش‌های روزانه رشد می‌کنند، بلکه کوه‌های لباس‌های شسته شده نیز رشد می‌کنند. ما یاد گرفته ایم که چگونه لباس های کوچکترها را به بهترین نحو با پودر لباسشویی کودک بشوییم.

انتخاب مواد شوینده در سوپرمارکت ها و داروخانه ها بسیار زیاد است. برای کوچولوها حتی مواد شوینده مخصوص بچه وجود دارد،که باید به خصوص ملایم باشد. اما آیا واقعا قابل تحمل تر است؟

مطالعات نشان می دهد که این محصولات برای پوست نوزاد بهتر از به عنوان مثال. B. مواد شوینده سازگار با محیط زیست یا پودر لباسشویی معمولی، وجود ندارد (هنوز). با این حال، درست است که مواد شوینده ای که برچسب “حساس” دارند معمولاً توسط پوست بهتر تحمل می شوند زیرا حاوی رنگ، عطر و مواد نگهدارنده کمتری هستند یا اصلاً حاوی آنها نیستند. دکتر متخصص پوست توضیح می دهد: “این مواد، به ویژه عطرها، می توانند باعث آلرژی تماسی شوند.

بنابراین یک شوینده ملایم برای نوزادان و کودکان خردسال منطقی است.” کریستوفر لیبیچ “اما به خصوص مهم است که هیچ باقیمانده ای از مواد شوینده در لباس باقی نماند که می تواند پوست را تحریک کند.

پودر

بنابراین لباس های شسته شده باید همیشه به طور کامل شسته شوند.” اکثر ماشین‌های لباسشویی یک چرخه آبکشی اضافی را هنگام انتخاب برنامه ارائه می‌کنند که می‌تواند برای این کار مفید باشد. بهتر است از برنامه های کوتاه خودداری کنید. مقدار مناسب مواد شوینده نیز مهم است: مقدار زیادی پودر یا ژل لباسشویی را تمیز نمی کند. بنابراین، توصیه های دوز روی بسته بندی را حتما رعایت کنید.

چه تصادف پوشک، لکه استفراغ شیر یا لکه هویج از اولین تلاش‌ها برای فرنی: لباس‌های کودک اغلب و متاسفانه به شدت کثیف می‌شوند. برای بسیاری از لکه ها، اگر لباس را مستقیماً در آب خیس کنید و سپس در صورت امکان در دمای 60 درجه بشویید، کمک می کند. اگر این امکان وجود ندارد، بهتر است لکه را با صابون طبیعی صفرا از قبل درمان کنید یا کمی مایع شوینده را مستقیماً روی آن بمالید. شما باید فقط در مواقع اضطراری از لکه‌برهای شیمیایی استفاده کنید – مطمئن شوید که لباس‌ها پس از آن به خوبی آبکشی شوند.

آیا می توانید از نرم کننده پارچه روی لباس نوزاد استفاده کنید؟
لباس نوزاد باید نرم و پف دار باشد. چه چیزی می تواند واضح تر از استفاده از نرم کننده پارچه باشد؟ اما دکتر می گوید: “نرم کننده پارچه مشکوک به ایجاد آلرژی است. بهتر است لباس ها را در خشک کن قرار دهید.” عزیز “این بسیار مهم است، به ویژه برای کودکانی که از خشکی پوست یا نورودرماتیت رنج می برند، زیرا لباس های خراشیده نیز می توانند پوست را تحریک کنند.”

از طرف دیگر، محصولات «حساس» با نرم‌کننده‌های پارچه با افزودنی‌های مشکوک کمتر یا بدون آن وجود دارد. همچنین می‌توانید لباس‌ها را با مقداری اسانس سرکه در طول چرخه شستشو کمی نرم‌تر کنید. نگران نباشید: با شستن آن بو از بین می رود.