پیرزنی با لامپ ال ای دی 9 وات کیهان خودکشی کرد

روشنایی در مناطق بدون برق بسیار ناچیز است. در سال 2000، 14 درصد از خانوارهای شهری و 49 درصد از خانوارهای روستایی برق نداشتند. همچنین تخمین زده می شود که تا سال 2030، 1.4 میلیارد نفر همچنان بدون برق خواهند بود. نور برای دیدن ضروری است و برای رشد انسان حیاتی است.

دما یک مسئله مهم در روشنایی لامپ ال ای دی 9 وات کیهان است. دمای محیط و دمای محفظه چراغ‌های LED دو عامل مهم در تعیین طول عمر آن هستند. دمای اطراف چراغ LED شما را می توان دمای محیط نیز نامید. اگر روشنایی در معرض دمای بالا و شرایط مرطوب قرار گیرد، این وضعیت به شدت بر عمر مفید آن تأثیر می گذارد. منظور از دمای کیس، دمای داخلی روشنایی است. طراح نور به دمای داخلی نورپردازی توجه می کند. اگر دمای داخلی روشنایی LED به بیش از 85 درجه برسد، طول عمر را کاهش می دهد. بنابراین دمای بالای 105 درجه به طور مستقیم عملکرد روشنایی LED را متوقف می کند.

هنگامی که خورشید غروب می کند، تاریکی را روشن می کنند و امکان همزیستی، مطالعه، مطالعه و ادامه فعالیت های انسانی، اعم از تفریحی و تولیدی را فراهم می کنند. که تأثیر عمیقی بر رشد اجتماعی، فکری و اقتصادی تمدن ها دارد.

لامپ

متأسفانه در روستاها، نزدیک به 1.5 میلیارد نفر – یک پنجم جمعیت جهان به برق دسترسی ندارند و کمبود آن منجر به استفاده از سوخت هایی مانند هیزم، گازوئیل، زغال سنگ، گاز پروپان، شمع و نفت سفید می شود.

روشن شدن. که به نوعی مشکل روشنایی خانه ها را حل می کند. اما ناامنی در خارج از کشور مشکل دیگری است… در واقع در بسیاری از جاها استفاده از لامپ های سوختی غالب است که خطرناک، گران و مضر برای سلامتی هستند، علاوه بر ارائه نور با کیفیت بسیار پایین – البته برای مطالعه توصیه نمی شود. مثلا-؛ همه اینها مانع توسعه انسانی جوامع روستایی می شود.

مشکل روشنایی در مناطق بدون برق جدی است. یک مطالعه توسط آژانس بین المللی انرژی گزارش داد که در سال 2000، 14 درصد از خانوارهای شهری و 49 درصد از خانوارهای روستایی برق نداشتند.

1 ، 2 و پیش‌بینی‌ها خوش‌بینانه‌تر نیستند، زیرا تخمین زده می‌شود که تا سال 2030، تقریباً 1.4 میلیارد نفر بدون برق باقی بمانند. این بدون احتساب فجایع ناشی از انسان یا طبیعت در طول سال هاست که باعث قطعی طولانی مدت در تامین برق می شود.

لامپ نفت سفید، یکی از اشکال اصلی روشنایی در غیاب برق، محیط زیست را به شدت آلوده می کند. یک لامپ در یک سال تقریباً 100 کیلوگرم دی اکسید کربن را در جو منتشر می کند. گازهای حاصل از این نوع احتراق نه تنها باعث آلودگی می شوند، بلکه سلامت کاربران را نیز بدتر می کنند.

به زبان ساده، گذراندن یک شب با یک چراغ نفتی معادل کشیدن 40 نخ سیگار است. علاوه بر این، خانواده ها بیش از 100 برابر هزینه ای را که برای روشنایی برق شهر می پردازند، برای نفت سفید خرج می کنند! اگر به این اضافه کنیم که نور حاصل از سوختن نفت سفید باعث ایجاد استرس بصری می شود، پانورامایی که با آن باقی مانده ایم واقعاً نامطلوب است.