کارتریج رنگی کاننی که از خودش رنگ و نور مرتعش می کند

کلاس ها را با کدگذاری با کارتریج رنگی کانن مناسب سازماندهی کنید.

اطلاعات زمانی که رنگی هستند 70 درصد سریع‌تر قرار می‌گیرند، به همین دلیل است که کدگذاری رنگ بسیار راحت است  در کلاس درس و همچنین در دفاتر اداری.

مطالعات آکادمیک نشان می دهد که رنگ می تواند احساسات را دستکاری کند، بله، اما بر شناخت نیز تاثیر می گذارد. بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه ایالتی کانزاس در مورد “تاثیر رنگ ها بر یادگیری” انجام شده است، “رنگ به عنوان یک وسیله گرافیکی می تواند زمان جستجوی بصری را کاهش دهد و ممکن است زبان آموزان را برای دسترسی سریع به اطلاعات پشتیبانی کند.”

این بر اساس یافته‌های علمی قبلی است که نشان می‌دهد رنگ به عنوان “سرنخی که به یادگیرندگان کمک می‌کند اطلاعات را بازیابی کنند” است و در عین حال سازماندهی، ارائه و شناسایی آن اطلاعات را بهبود می‌بخشد. بنابراین می‌توان گفت: «در مقایسه با اطلاعات تک رنگ، تجسم‌های رنگی می‌توانند بهتر از کسب دانش پشتیبانی کنند.»

کارتریج

ایده‌های اپسون: وقتی نوبت به برچسب‌گذاری فایل‌ها می‌رسد، کدگذاری رنگ بی‌معنی است. اما به همان اندازه در سازماندهی سایر بخش های زندگی مدرسه مفید است. با استفاده از نرم‌افزار آسان اپسون و کنترل‌های کاربر، معلمان و مدیران می‌توانند برنامه‌نویسی رنگی را در طیف وسیعی از مواد آکادمیک و فوق برنامه فعال کنند.

بیشتر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه انجام دهید. دکتر آرنولد ویلکینز، کارشناس حافظه انسانی، در مطالعه طولانی خود در مورد “خواندن از طریق رنگ” دریافت که بین 5 تا 20 درصد از دانش آموزان جوان هنگام مطالعه نوعی استرس بصری را تجربه می کنند.

این می تواند در نتیجه سرعت خواندن را کاهش دهد و در عین حال باعث سردرد و ناراحتی فیزیکی شود و در نتیجه یادگیری را حتی بیشتر به تاخیر بیندازد.

با این حال، تحقیقات نشان داده است که استفاده از عناصر رنگی مانند بخش های برجسته و همپوشانی متن می تواند تأثیر قابل توجهی بر این افراد داشته باشد. تا آنجا که گزارش دیگری که توسط دکتر ویلکینز در مجله اوتیسم و اختلالات رشدی نوشته شده است، نشان می‌دهد که وقتی دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم از پوشش‌های رنگی استفاده می‌کنند، سرعت خواندن 35 درصد بهبود یافته است.