کالای خواب پرنیان دونفره ای که موجب کاهش استرس می شود

برخی افراد ممکن است متوجه شوند که خوابیدن روی کالای خواب پرنیان دونفره بدون بالش فوایدی دارد، اما برای همه ایده خوبی نیست.

نوع بالشی که فرد استفاده می کند می تواند کیفیت خواب او را تحت تاثیر قرار دهد. استفاده نادرست می تواند باعث از دست دادن خواب و دردهای فیزیکی مانند گردن یا کمردرد شود .

در این مقاله به بررسی نقش بالش در هنگام خواب می پردازیم و خطرات و فواید خواب بدون بالش را توضیح می دهیم. ما همچنین توصیه هایی در مورد انتخاب بالش مناسب ارائه می دهیم و نکات کلی را در مورد بهبود کیفیت خواب ارائه می دهیم.خوابیدن بدون بالش ممکن است بر کیفیت خواب فرد تأثیر بگذارد.
وضعیت نامناسب در طول شب با کیفیت خواب فرد تداخل می کند و می تواند منجر به درد و درد در طول روز شود. همچنین ممکن است فرد هنگام بیدار شدن از خواب دچار درد گردن یا کمر شود.

کالا

بالش ها به این دلیل مهم هستند که سر را در طول خواب با گردن و ستون فقرات در یک راستا نگه می دارند. اگر ستون فقرات یا گردن فرد در وضعیت خنثی نباشد، ممکن است در طول شب از خواب بیدار شود و باعث کم خوابی شود.

طبق گفته بنیاد ملی خواب ، هدف باید نگه داشتن سر در وضعیت خنثی باشد. در این حالت به صورت مربعی روی شانه ها قرار می گیرد و نه خیلی عقب است و نه خیلی جلو.

افرادی که روی شکم می خوابند ممکن است از خوابیدن بدون بالش سود ببرند، اما این ایده برای همه خوب نیست.

افرادی که معده می‌خوابند اغلب متوجه می‌شوند که استفاده از بالش به کمر آنها فشار وارد می‌کند. اگر سر آنها را بیش از حد به عقب هل دهد و منجر به قوس شدن ستون فقرات شود، می تواند این کار را انجام دهد.

به جای استفاده از هیچ بالشی، افرادی که معده می‌خوابند می‌توانند از یک بالش بسیار نازک برای کاهش استرس روی گردن خود استفاده کنند. آنها همچنین می توانند سعی کنند به پهلو بخوابند و یک بالش بزرگ بدن را در آغوش بگیرند تا احساس فشار خفیف روی شکم را حفظ کنند.