گردو بدون پوست سبز 1401که موجب حرف زدن عروس هلندی نوه ملکه بریتانیا شد

گردو بدون پوست سبز 1401 یکی از آجیل هایی است که همه در اسپانیا ترجیح می دهند، زیرا طعم لذیذ و خواص متعدد آن با فواید سلامتی آن برای کسانی که به طور معمول آجیل مصرف می کنند ترکیب شده است.

علاوه بر این، غذایی است که برخلاف آنچه همیشه گفته می شود، شما را چاق نمی کند ، بلکه مقدار قابل توجهی فیبر را به رژیم غذایی می رساند .

بر اساس مطالعه ای که توسط محققان دانشگاه هاروارد TH Chan انجام شد، مصرف بیشتر آجیل، هم از نظر کمیت و هم از نظر دفعات، ممکن است با خطر کمتر مرگ و افزایش امید به زندگی در میان سالمندان مرتبط باشد، در مقایسه با افرادی که این کار را نمی کنند. مصرف آجیل

همانطور که یانپینگ لی، دانشمند دپارتمان تغذیه در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد TH Chan، بیان می کند، آنچه از این مطالعه آموخته شده این است که «حتی چند مشت گردو در هفته می تواند به افزایش طول عمر کمک کند ، به ویژه در میان افرادی که کیفیت رژیم غذایی برای شروع عالی نیست.

گردو

علاوه بر این، این کارشناس خاطرنشان می کند که این توصیه عملی است که ممکن است برای کسانی که به دنبال بهبود سلامت خود هستند، که ممکن است برای بسیاری در اولویت باشد، قابل اجرا باشد.

این مطالعه که در مجله Nutrients منتشر شد ، نشان داد که پنج وعده یا بیشتر گردو در هفته (یک وعده 28 گرمی یا یک اونس) ممکن است بیشترین فایده را برای خطر مرگ و میر و امید به زندگی داشته باشد.

از این نظر، خوردن پنج وعده یا بیشتر در هفته با 14 درصد کمتر خطر مرگ (به هر دلیلی)، 25 درصد کمتر خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی عروقی و افزایش تقریباً 1.3 سال امید به زندگی مرتبط بود. ، در مقایسه با کسانی که آجیل مصرف نمی کردند.

همانطور که هست، مصرف آجیل در مقادیر کمی – دو تا چهار بار در هفته – نیز می تواند فواید خود را داشته باشد، زیرا این مطالعه نشان داد که به طور کلی خطر مرگ 13 درصد، خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی 14 درصد کمتر است. در حدود یک سال زندگی، در مقایسه با کسانی که آجیل مصرف نمی کردند.