گياه آپارتمانی که صاحبش را عاشق کرد

اگر به فکر اضافه کردن گیاه آپارتمانی به اتاق خواب باشیم، می توانیم با یکی از این سه فیلودندرون ( Philodendron ) شروع کنیم. این جنس گیاهی شامل گونه های بسیار متنوعی است، اما این بار به دلیل هندسه گیاهان و به دلیل اینکه برای اتاق خوابی با نور طبیعی کم عالی هستند، به فیلودندرون های برگ قلب می پردازیم.

همچنین، هنگامی که این گیاهان رشد می کنند، آویزان می شوند و یک آبشار گیاهی زیبا را تشکیل می دهند: آنها روی تخته سر یا روی یک قفسه بلند بالای تخت عالی به نظر می رسند. دلایل بیشتری برای در نظر گرفتن آنها در اتاق: آنها گیاهان آسان و سریع رشد هستند. مثل اینکه اینها دلایل کمی برای دوست داشتن آنها باشد، تکثیر یا تکثیر فیلودندرون در آب بسیار آسان است و از یک گیاه می توانیم در عرض چند هفته چهار یا پنج گیاه بدست آوریم.

اجازه دهید آنها را هر 15 روز یک بار در مرحله رشد خود کود دهیم و قبل از برداشتن مجدد قوطی آبیاری، اجازه دهیم خاک خشک شود. بسته به محل زندگی ما، یک بار آبیاری در هفته ممکن است کافی باشد.

گیاه

گزینه های خوب دیگر برای اتاق خواب، پوتوهای شناخته شده هستند، زیرا ما انواع و الگوهای مختلف برای ترکیب داریم، اگرچه محبوب ترین و آسان ترین آنها پوتو طلایی ( Epipremnum aureum ) است. مانند فیلودندرون، آنها همچنین برای آویزان شدن از قفسه بالای تخت عالی هستند: این کوهنورد طبیعی می تواند به چهار متر یا بیشتر برسد. سخاوتمند و سخت به کشتن. نه از مارانتاها و کالاته ها . گیاهان زیبا، به راحتی در هر گوشه ای از اتاق خواب قرار می گیرند و نور کم را به خوبی تحمل می کنند.

برخی از سبزیجات، مانند روبان یا گیاه عنکبوت ( Chlorophytum sp. )، به طور طبیعی در حین رشد ، بچه یا گیاه بچه تولید می کنند. برای تکثیر آنها به صورت رایگان، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا آنها یک گیاه کوچک کامل با پنج برگ یا بیشتر تولید کنند و آن را مستقیماً در گلدان پیوند بزنید. شما قبلا آن را دارید! [چند وقت پیش به شما گفتیم که چگونه با وسایلی که در خانه دارید، گلدان درست کنید .