یخچال ویترینی کافی شاپی که اتمام ساعت کاری موزیک پخش می کند

یخچال ویترینی کافی شاپ شما با توجه به تنظیم دمای ایده آل در صفر درجه کار می کند. با این حال، اگر دما سردتر شود یا شروع به مشاهده تشکیل یخ بر روی هر جسم در یخچال کنید، ممکن است منجر به مشکلات شدید شود.

یکی از اولین نکات نگهداری فریزر در این شرایط، یخ زدایی آن و بررسی عملکرد آن است. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است زمان سرمایه گذاری در نصب فریزر صنعتی جدید فرا رسیده باشد.

قبوض بالای برق، آخرین اما نه کم اهمیت، اگر حتی پس از استفاده از دستگاه برای مدت مشابه، قبض انرژی به طور غیرعادی بالاتری دریافت می کنید، ممکن است به دلیل نقص یخچال شما باشد. یک تکنسین را برای بررسی و رفع مشکل استخدام کنید. با این حال، سرمایه گذاری در یک یخچال جدید بهتر از تعمیرات متوالی و قبض انرژی بالاتر است.

همچنین می‌توانید با یک تکنسین تعمیر تماس بگیرید تا سیم‌پیچ‌ها و موتور را بررسی و تعمیر کند. در صورت خرابی خفیف، تعویض کویل ها می تواند یک گزینه باشد. امروز در هزینه نگهداری فریزر صرفه جویی کنید.

یخچال

پیدا کردن یخچال و فریزر مناسب برای افزایش طول عمر دستگاه شما حیاتی است. بسیاری از تعمیر و نگهداری بدون تغییر باقی می‌ماند، چه یک فریزر مسکونی یا یک کولر تجاری.

اگرچه تبرید مستلزم رطوبت است، اما به این معنی نیست که اجازه می‌دهید مایع یا ریخته‌شده در سیستم شما جمع شود. رطوبت بیش از حد می تواند باعث یخ زدن سیستم شما در طول زمان شود و منجر به خدمات مکرر فریزر اضطراری شود. قفسه ها و سیم پیچ کندانسور را مرتباً از نظر نشت و آب اضافی بررسی کنید.

کمپرسورها در تبرید تجاری چه نقشی دارند؟ کمپرسورها در تبرید تجاری به مبرد اجازه می دهند مدار را اجرا کند. کمپرسور در کولر تجاری مانند قلب در بدن یک موجود زنده نقش دارد.

کمپرسورها چگونه کار می کنند، نیرو از موتور الکتریکی ثابت در سیستم تامین می شود. این فرآیند فشار وارده بر سیستم مبرد را کاهش می دهد. ابتدا مبرد از کمپرسور از طریق کندانسور جریان می یابد. هنگامی که این فرآیند اتفاق می افتد، در کندانسور است که بخار به شکل مایع تبدیل می شود و گرما منتشر می کند.